miercuri, 20 ianuarie 2010

MUZICA

Muzica!
In sfarstit am ajuns si la capitolul muzica,ma gandeam ca nu voi pune asa ceva pe blog,dar mam razgandit.In fine!
La capitolul muzica de pe blog in mare parte voi pune daca pot toate genurile de muzica care imi plac plus cateva melodii de la fiecare gen de muzica.A si eram sa uit sa stiti ca nu ascult manele:D. Sa incepem:

MUZICA CLASICA
Pentru mine muzica clasica este singura muzica care nu pot sa ma plictisesc de ea, bineinteles nu imi place orice muzica clasica.Instrumente preferate pian si vioara! Pot considera muzica perfecta unde nu sunt cuvinte doar sunete care comunica alaturi de sufletul tau:-B
Melodiile mele preferate(nu le pot pune pe toate pun doar 2 cele mai bune):

Camille Saint-Saëns - Danse macabre


Nicolae Kirculescu - "Moment muzical" (Teleenciclopedia)


Muzica anilor 60,70,80,90:
muzica a evoluat enorm incepand cu inceputul sec xx pana in prezent.a devenit o industrie si treptat se indeparteaza de originile ei,
muzica anilor 60 pt mine nu e kiar aja placuta dar totuji am gasit cateva mel frumoase:
GLORIA JONES- "TAINTED LOVE" (1964)


Bill Haley - Rock Around The Clock (1956)
nu e kiar din anii 60 dar merge


Anii 70 :X






Anii 80






Anii 90








AM TERMINAT CU HITURILE DECENIILOR TRECUTE SA TRECEM LA CATEGORII DE MUZICA!
Evident o sa incep cu Rock!
ROCK
AC/DC


Metallica


The Offspring


System of a Down


ALICE COOPER


Black Sabbath


Nirvana


George Thorogood






RAP, HIP-HOP
Eminem


Mims


Parazitii


Bitza


BUG Mafia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu