vineri, 8 ianuarie 2010

Bancuri,Glume etc

Cum se face dragoste
Bula si sora sa Prunela s-au inchis in baie.
- Mai Bula, ofteaza Prunela, tu faci dragoste mai bine ca tata.
- Stiu mi-a zis si mama.


Napoleon...un Nimeni
Felicitari, D-le Bula faceti progrese, tratamentul da rezultate !
-Astea-s rezultate ? Cu 6 luni in urma eram Napoleon, iar acum ? un nimeni?


Evadare din senatoriu
2 nebuni vroiau sa evadeze si pentru a scapa trebuiau sa sara 100 de garduri. Sar ei 99 de garduri si atunci unul dintre ei ii zice celuilalt:
- Am obosit, hai sa ne intoarcem.


Doctorii si nebunii
Doctorii se hotaresc sa mai elibereze niste nebuni. Asa ca si supun la un test. Acopera usa cu tapet si deseneaza alta pe perete si le spun nebunilor sa iasa afara.Nebunii se imbulzesc toti la usa. Unul singur sta calm pe scaun si zambeste. Doctorii il intreaba:
- Tu de ce stai ?!
La care nebunu' zice:
- Ssst, cheia e la mine !


Nebunie colorata
La un spital de nebuni, doctorul a vopsit toate scaunele dintr-o cameră, după care i-a poftit pe nebuni să ia loc. Toţi s-au aşezat imediat, doar un singur nebun a pus mai întâi un ziar.
- De ce ai pus ziarul? îl întreabă doctorul.
- Am vrut să fiu mai înalt.


Afirmatii de oameni nebuni
Trei nebuni...
Primul: - Eu sunt trimisul lui Dumnezeu!!!
Al doilea: - Ba eu sunt trimisul lui Dumnezeu!!!
Ultimul: - Sunteti amandoi nebuni... Nu am trimis pe nimeni.


Ion Iliescu
Vine intr-o zi Iliescu inspectie la un spital de nebuni. Intra intr-o camera, iar un nebun il intreaba cine este.
-Nu stii cine sunt? Sunt presedintele tarii, Iliescu.
-Lasa ma, ca atunci cand am venit aici si eu ma credeam Mihai Viteazu'...


Gamerul din iad
Moare un gamer si dupa moarte, ajunge in Iad. Dupa o saptamana, suna Satana la Dumnezeu:
- Doamne, ce nebun mi-ai trimis?! A distrus toate cazanele, a ucis toti dracii, alearga prin tot Iadul si striga in gura mare "Unde-i iesirea spre nivelul 2?"


Paradoxul homosexualilor
Cu toate că homosexualii nu se înmulţesc, în fiecare zi apar alţii noi.


Meserie de homosexuali
- Care este meseria preferată a unui homosexual?
- Analist.


Probleme in dragoste
Într-un parc, stau pe o bancă doi tineri îndrăgostiţi. Un bărbat se opreşte în faţa lor şi se uită lung la femeie.
- Eşti chiar nesimţit, spune băiatul de pe bancă. Chiar nu vezi că domnişoara e cu mine?
- Mă scuzaţi, răspunde bărbatul, dar trebuie să-i cer nevestei cheia de la casă.


Cei mai zgarciti dintre pamanteni
O pereche de îndrăgostiţi scoţieni se plimbau pe malul unui lac. Băiatul tăcea şi era îngândurat.
- Aş da 5 lire doar ca să aflu la ce te gândeşti, spune fata.
- Mă gândeam că aş vrea să te sărut, dar n-am curaj.
Foarte impresionată, fata îl sărută. După câteva minute, băiatul este din nou îngândurat.
- Ce s-a întâmplat? întreabă fata.
- Ştii, încă nu mi-ai dat cele 5 lire.


Ce o sa ma fac cand voi fi mare
- Mama, daca o sa fiu o fata cuminte cind o sa fiu mare, o sa am si eu un
sot?
- Da, fetita mea.
- Si daca nu o sa fiu o fata cuminte?
- Atunci o sa ai mai multi...


Se joaca de-a submarinele
Fetita iese din baie plangand amarnic.
-Ce ai, fetito? o intreaba mama ei.
-Fratii mei se joaca in cada de-a submarinele si pe mine m-au dat afara, zicand ca eu nu am periscop.


Mama isi invata fiica
.Mama isi invata fiica :
-Nu-mi pasa, puteti sa mergeti in camera ta cu prietenul tau cit timp ne uitam la televizor in sufragerie. Dar daca face ceva ce nu-i permis sa ne dai de veste.
-Dar, mama, cum ?
-Fii foarte atenta... Daca vrea sa te sarute strigi "pere" Daca vrea sa te prinda de sani sa strigi "mere". Daca isi pune miinile mai jos, atunci sa strigi : "piersici" !
Se inchid tinerii in camera fetei iar parintii se uita la televizor. Dintr-o data, se aude o voce strigind:
-Salata de fructe! Salata de fructe!...


Doua fetite la dus
Doua fetite la dus. Zice una:
-Hei maimuta ta are deja par!
-Ei si!? Si mananca deja si banane...


De unde vin copiii mama?
O fetita isi intreaba mama:
-Mama, mama, de unde vin copii?
-ii aduce barza!
-Si cine fu*e berze?...


Valoarea unei femei
Adam e singur în Rai şi se plictiseşte. Se duce la Dumnezeu, să-i ofere o soluţie.
- Doamne, sunt singur. Ai putea, rogu-te, să-mi faci o pereche?
- Sigur, zice Dumnezeu. O să-ţi fac o femeie care o să te iubească mereu, n-o să fie cicălitoare niciodată şi care o să facă doar ce vrei tu. Asta o să te coste o mână şi-un picior.
Stă Adam şi se gândeşte.
- Doamne, dar pentru o coastă ce-mi poţi oferi?


Bancuri Si Glume Cu Ardeleni - Cum latra cainii in ardeal
Stiti cum latra cainii in Ardeal?
Raspuns: -No', daca-i musai....HAM!!!.


Cat valoreaza nevasta
Mergand spre casa cu nevasta-sa, un ardelean vede un taxi si se
gandeste sa-l ia. Intrand in masina, se adresaza taximetristului:
-Cat face pana acasa?
-20 de mii.
-Da' ...daca vine si nevasta?
-Pai,...tot atat.
-Vezi, nevasta, ti-am zis eu ca nu faci nici un ban!



- Care este culmea melancoliei?
- Să cazi pe gânduri şi să-ţi spargi capul.


Canalul iubirii
- Care este culmea sărutului?
- Să săruţi o gură de canal.


Culmea mizeriei
- Care-i culmea mizeriei?
- Să aibă puricii păduchi.



doi indragostiti...
El si ea pe marginea prapastiei...
Ei i se face rau...el ii face vant...


marturisire socanta
Un tip se marturisteste unui prieten:
"Vreau sa mor linistit, in timp ce dorm, la fel ca bunicul meu. Nu tipind de groaza ca pasagerii lui".



Cum se numeste omul
Cum se numeste omul, care nu are mana stanga, piciorul stang, ochiul stang si urechea stanga?
- All right!




Cum canta cucul in franta ??
- Cum cântă un cuc din Franţa?
- Avec - avec.



Magazin de televizoare
intr-un magazin erau trei televizoare.
Unul color, unul alb-negru si unul inchis...



Viziune asupra romaniei



Teo in club A..Trupa Deko


Garcea la pescuit


Bancuri din Ardeal vol3


Garcea si buletinul partea 1


Garcea si buletinul patea 2


Garcea la mecanic


Vacanta Mare Pastila timpului - Xena




Vacanta Mare - Vemea


Garcea si aurolacul


Puiu Calinescu si Florin Tanase - In gara


Aspirina si piramidonul


Horatiu Malaiele - A avea sau a nu a avea


Horatiu Malaele - am ajuns nebun cu nervii


Horatiu Malaele - Calculele


Horatiu Malaele - Talent paranormal


Horatiu Malaiele - Mine


Cum se nteleg taranii


Prezentator care nu se poate abtine din ras (subtitrare RO)


Cea mai tare pasarica!!!


glume rusesti


Britain's Got Talent - Show 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu